Handelsbetingelser hos Emmamai

Generelle oplysninger

Young Avenues ApS

Vestergade 31

8600 Silkeborg

50868600

CVR nr.: 41771054

Telefon:

Email: shop@emmamai.dk

Du kan bestille dine varer online og betale med visa/Dankort, MasterCard og Mobilepay. Alle priser hos Youngavenue.dk / Emmamai.dk – på web – adressen https://Emmamai.dk – er inkl. Moms.

Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

  • Fortrydelsesret

Youngavenue / Emmamai.dk yder 30 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter denne dag, du har modtaget din vare. Hvis du bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

  • Fragt

GLS Pakkeshop eller erhvervsadresse i Danmark lev. Mandag – lørdag (49,00 DKK)

Leverer indenfor 1-3 hverdage. Der tages dog forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores leverandør.

GLS med omdeling til privat adresse Danmark mandag- fredag (49,00 DKK)

Få leveret din pakke til din hjemmeadresse i Danmark.

Spor din pakke med GLS her.

Afhentning i butik, Vestergade 31, 8600 Silkeborg (0,00 DKK)

Du kan vælge afhentning i vores butik Young//Avenue i Vestergade.

Levering til butik sker fra dag til dag – mandag til torsdag mellem 10:00 – 17:30 og fredag mellem 10:00 – 18:00 og lørdag mellem 10:00 – 15:00. Du vil modtage en sms, når din bestilling er klar til afhentning.

  • Returnering af pakker fra Young Avenue

Fortryder du dit køb, er der i din ordre vedlagt en returlabel. 

Du står selv for returfragten, og benytter du vedlagte returlabel, bliver der fratrukket 49 kr. fra det refunderende beløb. Ordren skal indleveres i en GLS pakkeshop.

Young Avenues ApS

Vestergade 31E

8600 Silkeborg

CVR: 41 77 10 54

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende information med pakken for at fremme ekspedition. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse. Vi anbefaler, at du benytter vedlagte GLS returlabel, når varen sendes retur. PÅ den måde er der mulighed for at spore pakken i systemet, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til vores returafdeling.

  • Fortrydelsesformular

Du har som kunde 30 dages fortrydelsesret når dine varer er bestilt via telefon eller internettet. Fortryder du dit køb, er der i din ordre vedlagt et returlabel. 

Hvis du ønsker at ombytte eller returnere en vare, skal du være opmærksom på følgende:

    • Varen skal være i original emballage.
    • Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfume og røg.
    • Derudover skal der være mærker i tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.
    • Sko skal i deres originale æske og må ikke have tegn på slid, pletter eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfume og røg

Varen skal returens i original emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Vi anbefaler, at du benytter vedlagte GLS returlabel, når varen sendes retur. PÅ den måde er der mulighed for at spore pakken i systemet, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til vores returafdeling.

  • Tilbagebetaling

Hvis du har betalt dine varer med betalingskort, tilbagebetales beløbet automatisk til dit betalingskort, når returvarer er modtaget

  • Reklamation

Håndtering af reklamation

Vi tjekker altid varen inden vi sender, men desværre kan der ske noget uforudset, eller varen kan have en produktionsfejl.

Hvis du har en reklamation på en vare, skal du hurtigst muligt kontakte os på mailen info@youngavenue.dk med følgende info:

    • Billede af fejl/mangel
    • Beskrivelse af fejl/mangel
    • Dit ordrenummer

Du har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Når reklamationen er godkendt, krediteres varen på din faktura. Har du betalt med kreditkort, tilbagebetales beløbet til det anvendte kort.

Vi kontakter dig hurtigst muligt, hvor du får yderligere information om din situation.

Varen sendes til:

Young Avenues ApS

Vestergade 31

8600 Silkeborg

  • Jeg mangler en vare, hvad gør jeg?

Send venligst en skriftlig information til os på info@youngavenue.dk

  • Klage

Vi håber, at du vil tage kontakt til os, hvis der er noget, der ikke lever op til dine forventninger. Du kan kontakte os mandag-fredag mellem 10.00-17.30 på tlf. …….. eller sende en mail til info@youngavenue.dk

Vi imødekommer altid vores kunder med et smil uanset hvad din henvendelse drejer sig om, og vi er først tilfredse, når vores kunder er tilfredse.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan dog til en hver tid indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Kageløsning via www.forbrug.dk

Du kan også henvende sig til den fælles europæiske klageportal, ODR, på http://ec.europa.eu/odr, hvis du bopæl i et EU-land end Danmark.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *